top of page

onze villa adelt..




naaimachine, wens of op safari

quiz, oase, suikerspin

 

zo leerde ik je kennen

altijd wars van larie en schroot

ik weet, maar zoek niet waar ik begin

je neemt de kinderen op de schoot

 

mezzanine met mansarde

eeltig onder onze poten

 

telraam en moedvaardig

wild en onherbergzaam

de bergen in de verte

we zullen genieën als kinderen krijgen

 

luiers in de ochtend

overmeesteren mij

 

bamboe, bilan, elan

ze maken er een bende van

ze leren alles van papa rendier

knikkerpret en bedwater

 

speleologie en katapult

daar begint het al mee

 

een knorrig takje en wat rubber

Holle Gijs is wijs

hij leeft in een surfersparadijs

God heeft ons Gerard Reve gegeven

 

ik blijf zweven

van mijn kindje de knutselvin

2 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Comments


Post: Blog2 Post
bottom of page